Monday 11 December 2017

Opcje trade log


Options Basics Tutorial. Nawadnie wiele portfeli inwestorów zawiera inwestycje, takie jak fundusze i obligacje funduszy inwestycyjnych. Ale różnorodność papierów wartościowych, które masz do dyspozycji, nie kończy się. Inny rodzaj zabezpieczeń, nazywany opcją, stanowi okazję do wyrafinowania inwestorów. Siła opcji leży w ich wszechstronności Umożliwiają dostosowanie lub dostosowanie pozycji w zależności od sytuacji, która pojawia się Opcje mogą być tak spekulatywne lub konserwatywne, jak chcesz To oznacza, że ​​możesz zrobić wszystko, od ochrony pozycji od upadku do całkowitego zakładu na temat przemieszczania się na rynku lub indeksie. Ta wszechstronność nie przychodzi jednak bez kosztów. Opcja to skomplikowane papiery wartościowe i może być bardzo ryzykowne. Dlatego, gdy opcje handlu, zobaczysz zrzeczenie się, takie jak poniższe. nie są odpowiednie dla każdego Opcja handlu może mieć charakter spekulacyjny i mieć znaczne ryzyko utraty Tylko inwestować w kapitał podwyższonego ryzyka. ciało mówi, handlu opcjami wiąże się ryzyko, zwłaszcza, jeśli nie wiesz, co robisz Z tego powodu wiele osób sugeruje, abyś wymykał się z opcji i zapomniał o ich istnieniu. Z drugiej strony, ignorując wszelkiego typu inwestycje, w słabej sytuacji Może spekulatywny charakter opcji nie pasuje do Twojego stylu Nie ma problemu - to nie spekuluj opcji Ale zanim zdecydujesz się nie inwestować w opcje, powinieneś je zrozumieć Nie poznając, jak opcje są tak samo niebezpieczne, jak skok w prawo bez wiedzy na temat opcji, które nie tylko straciłyby posiadanie innego elementu w swojej przyborniku, ale także utraty wiedzy na temat działań niektórych największych korporacji świata. Czy to w celu zabezpieczenia ryzyka transakcji walutowych czy też formę opcji na akcje, większość wielonarodowych użytkowników korzysta z opcji w jakiejś formie lub innej. Ten samouczek przedstawi podstawy opcji. Pamiętaj, że większość opcji s handlowcy mają wieloletnie doświadczenie, więc nie spodziewaj się, że ekspert od razu po przeczytaniu tego tutorialu Jeśli nie wiesz, jak działa na giełdzie, zapoznaj się z podstawami Podstawy fotografii. PODATKI PODATKOWE WYKONANE RENT. Customer Referencje. TradeLog uczynił to monumentalne zadanie możliwe Wszystkie aspekty są wspaniałe Jednym z najlepszych doświadczeń, jakie kiedykolwiek miałem Twoja dokumentacja, samouczki, wiedza i wiedza na temat procesu podatkowego i implikacji, a nawet jasność procesu rejestracji Zalety i wsparcie oprogramowania że się dowiedziałem I wiele się nauczyłam. Moje podatki byłyby takie trudne bez TradeLog Im bardziej używam tego, tym bardziej zdumiony Jestem w tym, co można zrobić Kiedy przesyłam moje podatki do IRS, czuję się pewnie, że mogę wykonać kopię zapasową sprawozdań i wiem, że jest poprawna. Mam zamiar handlować przez wiele lat i muszę pracować z ludźmi, którzy mają pełne rozwiązanie podatkowe z solidnym, rzeczywistym wsparciem technologii Dziękujemy jeszcze raz, faceci pasują do rachunku. dziękuję za wszystkie twoje wsparcie muszę powiedzieć, że jesteś poważnie najbardziej przydatnym dostawcą oprogramowania, z którymi się zajmowałem. Zjedź do wielu tysięcy przedsiębiorców, którzy złożyli mądrzejszy zwrot podatku z TradeLog. Rejestr handlu pozwala mi śledzić ogólny sukces mojego systemu poprzez mierzenie kluczowych liczb, takich jak całkowita utrata zysków, liczba udanych i nieskutecznych transakcji Aby zarządzać udanym systemem obrotu, ważne jest, aby stale monitorować współczynnik sukcesu, wygrać kwoty strat i kolejną statystykę zwaną expectancy. The powyższym przykładem jest wczesna wersja dziennika handlowego, który założyłem w programie Exel Śledzi najważniejsze elementy, o których wspomniałem Powiadomienie jednej z kolumn jest stratą zysku na kontrakt Jedną rzeczą, jakiego potrzebują takie narzędzia analizy jest punkt odniesienia Chodzi mi o ryzyko każdą kwotę procentowo za każdym razem, gdy mogłem zmierzyć stratę zysku na kontrakt lub mogłem zmierzyć stratę zysku Na moje cele zdecydowałem się na ujednolicenie zysków z zysku na kontrakt. z powodu obliczeń związanych z powyższymi wpisami. Używając kilku dość podstawowych wzorów, mogę zmierzyć całkowite sukcesy transakcji, a sumy nieudanych transakcji mogę zmierzyć średnie zysk na kontrakt, a średnia strata na kontrakt. Z tych liczb można obliczyć współczynnik strat wygranej, wynagrodzić ryzyko stosunek i expectancy. Let s złamać te down. Win Loss Ratio. Win Strata jest rzeczywiście nazywa się stawką wygrać na podstawie obliczeń używam Współczynnik wygranej oblicza się biorąc całkowitą liczbę udanych transakcji i dzieląc przez całkowitą powyższa sprawa, stawka wygrana wynosi 75 Według wnioskowania współczynnik strat wynosi 25 To, co mi mówi, że w przypadku transakcji mierzonych w dzienniku handlu, 75 z nich odniosło sukces Ten numer mógłby być brany pod uwagę jako prawdopodobieństwo uzyskania wygranej handlu. W moim początkowym logu handlowego, zdecydowałem się użyć wskaźnika niepowodzenia sukcesu, aby umożliwić mi oznaczenie handlu jako udanego lub nieudanego niezależnego od tego, czy to zrobiłeś czy zgubiłeś pieniądze. Moją pierwszą myślą było to, że mógłbym mieć sukces rade, że stracił pieniądze, jeśli czuję, że z powodzeniem zastosowałam się do moich zasad handlowych, odkąd wyeliminowałem tą kolumnę i poszedłem z prostą miarą sukcesu Mój handel odnosi sukces, gdy robi pieniądze i nieudany handel, gdy traci pieniądze. Ryzyko Ryzyka Ryzyka stosunek ryzyka do wynagrodzenia, jest to raczej stosunek wyrażony jako procent To jest po prostu średnia kwota zysku podzielona przez średnią stratę kwoty To, co mi mówi, dotyczy każdego handlu, jaką kwotę zysku stanowi procent całkowitego ryzyka całkowita kwota ryzyka powinna być w przybliżeniu równa kwocie procentowej, jaką byłem skłonny do ryzyka, tj. 1-2 z mojego portfela na każdy handel. Więc inny sposób pomyśleć o tej liczbie jest mój zwrot z ryzykiem jako procent. Niższa liczba niekoniecznie musi być zła rzeczą Ten współczynnik nie uwzględnia współczynnika straty wygranej Tak, nawet jeśli mam niższy współczynnik ryzyka wynagrodzenia, jeśli mój wskaźnik wygranej jest dość wysoka, wciąż będę mógł mieć realny system handlu opcjami. Ekspansja jest wskazanie, jak wiele można oczekiwać średniej z każdego zagrożonego czynnika. Współczynniki kalkulacyjne zarówno w odniesieniu do zwrotu z tytułu ryzyka z tytułu ryzyka, jak i prawdopodobieństwa wygranej z tytułu wygranego w handlu. Idealna długość życia będzie pozytywna dla mojego systemu handlu opcjami. Kasyna zazwyczaj mają ujemną długość Jeśli moja średnia jest ujemna lub bardzo niska w rozsądnie dużej liczbie transakcji, nadszedł czas, aby wymyślić inny system. Obliczenia można obliczyć stosując dość złożoną formułę I'll share in a Moment Przyjemna rzeczą przy użyciu arkusza kalkulacyjnego jest to, raz formuła została założona, rzadko muszę ją ponownie odwiedzić. Oczekiwania na wygraną x wygrać kwotę - przegrane transakcje x straty amount. One końcowy punkt wyczekiwania staje się bardziej ważny z większą liczbą zawodów nie rozważałbym obliczać oczekiwanej długości 5-10 transakcji wskazujących na sukces lub porażkę systemu handlowego Jednak przewidywana długość 100 transakcji będzie bardziej znacząca To dlatego mój dziennik zawiera sposób na śledzenie mojego tr ades przez dłuższy okres czasu. Sporządzenie dziennika handlu. Dziennik handlowy jest po prostu miejscem do rejestrowania pojedynczych transakcji i mierzenia ogólnego sukcesu Możesz to zrobić na kartce papieru, w księdze lub w innym procesie ręcznym Jednak arkusze kalkulacyjne są bardzo dobrze nadaje się do tego rodzaju rzeczy. Co do przechwytywania. Istnieje wiele ciekawych rzeczy, które można uchwycić w odniesieniu do handlu W tym dzienniku handlowym wolę śledzić tylko informacje, które są przydatne w daniu mi perspektywy długoterminowej i które mogą wspierać różne obliczenia, które przedstawiłem powyżej. Zamierzę trochę informacji, które nie będą bezpośrednio wspierać obliczeń, takich jak data zamknięta, a także opis handlu Ja również przechwytywam krótki komentarz, gdzie mogę zauważyć coś szczególnego o handel. Niektóre z wymaganych informacji, które przechwycają obejmują liczbę kontraktowanych kontraktów, kredyt debetowy przy wjeździe, a także kredyt debetowy przy wyjeździe również przechwytywam prowizję od wjazdu, ponieważ powinna to być liczba mój ogólny zysk lub strata. Z liczb zdobytych, mogę obliczyć takie wartości, jak debetowa zaliczka netto i całkowite straty zysku. Jak zrobić formuły. Dla każdego handlu mogę obliczyć kredyt debetowy netto wpisu handlowego jako kontrakty x 100 x kredyt obciążenie za umowę - prowizja za wejście. Na całkowitą stratę zysku oblicza to jako kredyt debetowy netto w przypadku umów na wjazd x 100 x kredyt debetowy na wyjściu - prowizja za wyjście. Ponieważ używam arkusza kalkulacyjnego Excel, wszystko to można zrobić bardzo prosto z zestawem formuł. Obliczanie ogólnych statystyk, takich jak wskaźnik wygranej, stosunek ryzyka do nagrody, oczekiwanie są nieco bardziej skomplikowane Dla mnie łatwiejsze było złamanie obliczeń. Najpierw obliczysz całkowite udane transakcje i całkowite nieudane transakcje to używam prostej formuły Excel, która zasadniczo liczy liczbę wierszy, które mają pozytywną wartość. Całkowita liczba udanych transakcji COUNTIF L2 L68, 0.Obszerne transakcje nie powiodły się COUNTIF L2 L68, 0.Wymagany powyżej zakres powinien określać wszystkie wiersze gdzie I've wprowadzone handlu I don t liczyć pierwszy wiersz, ponieważ jest to tylko header. Now mogę obliczyć średnie sukcesy zyski i średnie loss. Avg udane zyski SUMIF L2 L68, 0 L73 Uwaga komórka L73 trzymałby moje całkowite sukcesy handlowe. Avg Utrata niepowodzenia STRUMIEŃ L2 L68, 0 L74 Komórka L74 przechowuje moje całkowite nieudane transakcje. Z tego miejsca mogę teraz wykonywać wszystkie moje inne obliczenia Win Ratio Total Successful Trades Wszystkie transakcje Suma pomyślnie zakończonych niepowodzeniem transakcji. Reward Wskaźnik ryzyka Średnie osiągnięcie zysku Niepowodzona utrata notatki Zakłada się, że zwykle tracę maksimum, gdy tracę szanse na trade trade. Alternatywnie mogę utworzyć kolumnę dla każdego handlu, która reprezentuje całkowite ryzyko w handlu. Wskaźnik wygradzenia Win Stosunek do ryzyka - wskaźnik strat Zwróć uwagę na to nieco inaczej ze wzoru I wymienionego powyżej w odniesieniu do przewidywanego wyprzedzenia Założyłem kilka założeń opartych na sposobie obliczania mojego ryzyka Z reguły oczekuję, że średnia nieudana kwota pozostanie niezmienna i powinna być w przybliżeniu równa moim ryzyku w każdym handel I ja wspomniałem o stosunek ryzyka do wynagrodzenia, że ​​mogłabym również łatwo użyć innej kolumny do przechwytywania maksimum ryzyka w handlu, a następnie mogłem obliczyć stratę w stosunku do tej wartości Zamiast tego, co zakładam jest taka, że ​​moja średnia nieudana strata zawsze wynosi 100 moje ryzyko Więc formuła może wyglądać tak. Stosunek współczynnika wygranej do nagrody - współczynnik utraty 100. Dla mojego kalkulatora Excel upraszcza to L77 L78-1-L77, gdzie L77 wygra mój stosunek albo wygra L78 mój stosunek wynagrodzenia do ryzyka z mojej wygranej wygranej musi wynosić 100, mogę obliczyć moją stratę jako 1 - win. Miejsca komórek mogą różnić się od arkusza kalkulacyjnego w oparciu o liczbę kolumn wierszy i miejsca, w których wybrałeś obliczenia dla dziennika handlu. arkusze robocze w programie Excel. Podczas gdy jest możliwe wprowadzenie wszystkich transakcji na jednej stronie arkusza kalkulacyjnego, staje się on niepraktyczny, gdy liczba śledzonych utworów jest za duży Kiedy pierwszy raz skonfigurowałem dziennik handlu, śledziłem moje transakcje w podziale na kwartał, zrobiłem to, ponieważ Typowo sojusznik wykonał tylko około 50 transakcji na kwartał, co jest dość sprawne w arkuszu kalkulacyjnym Gdy mój wzrost obrotów wzrasta, przeniósł się do śledzenia transakcji miesięcznie. Excel obsługuje możliwość wielu arkuszy roboczych dostępnych przez zakładki na dole arkusza kalkulacyjnego Co zrobiłem po czym utworzyłem arkusz roboczy dla każdego miesiąca, oznaczony każdym arkuszem przez nazwę miesiąca, który go śledził. Aby utrzymać bieżącą sumę wszystkich ważnych statystyk, mam teraz osobny arkusz roboczy, który zbiera te informacje Moje formuły nieco bardziej skomplikowane, ponieważ nie tylko muszę podać komórkę, ale również arkusz roboczy Tak, na przykład tutaj jest jakiś sposób robić kilka moich rocznych obliczeń. Całkowite sukcesy handlowe SUM styczeń L80, luty L68, marzec L73, itp. Powiedz, że odwołanie do komórki arkusza roboczego, format jest. Kiedy obliczyłem sumy roczne dla wszystkich udanych transakcji, łącznych nieudanych transakcji, średniego sukcesu zysku i średniej nieudanej straty, mogę bezpośrednio obliczyć moje wskaźniki i oczekiwać cy z tych numerów bez konieczności odniesienia się do wszystkich arkuszy kalkulacyjnych arkusza. Zoptymalizowanie korzyści z handlu log. To być użyteczne, I've found ważne jest, aby być starannym do przechwytywania moich transakcji, gdy wchodzę i wyjść z nich muszę zrobić upewnij się, że wszystkie moje transakcje są przechwycone, w tym moje błędy I've been pokusie w przeszłości, aby nie wejść w transakcjach żałuję robienia lub handlu, że chciałbym d wyjść inaczej. Jak ten dziennik musi być dokładnym odbiciem mojego handlu z moim planem handlowym Co mogę powiedzieć me. It może mi pomóc określić skuteczność mój system handlu opcjami. Może mi pomóc określić, jak konsekwentnie m m mam mój plan handlowy. Może mi pomóc w przeglądzie moich zasad obrotu dla wejścia exit. Longer termin, to może Pomóż mi ustalić, jak spójne moje zyski i straty są. Bądź skuteczny, znalazłem, że muszę okresowo przeglądać dziennik handlowy, robiłem tę część mojej miesięcznej procedury. Pod koniec cyklu opcji dla danego miesiąca upewnij się, Mam wszystkie moje transakcje w dzienniku handlu dla miesiąca opcji właśnie wygasły Ja również upewnij się, że mam wszystkie moje czasopisma handlowe razem dla każdego handlu weszłem. Ja lubię siedzieć w kawiarni w sobotę po wygaśnięciu i przegląd moich transakcji łącznie poprzez sprawdzenie mojego handlu loguj się w miesiącu i zerując się w każdej branży, która wyróżnia się W tym procesie byłem w stanie zidentyfikować obszary, w których nie przestrzegam konsekwentnie moich zasad lub gdy moje reguły muszą być bardziej konkretne.

No comments:

Post a Comment